MIX

Get your dropdown menu: profilki

środa, 16 lipca 2014

Nasi w pucharach, czyli kiedy teraz odpadną cd....

       Już dzisiaj 16 lipca rozegrany na Łazienkowskiej zostanie mecz Legii z St. Patricks, czy pokonają Irlandczyków? Moim zdaniem Legia zachwyca ale tylko w naszej lidze, po za nią jest to drużyna słaba, jednak nie powinni dzisiaj przegrać i chyba awansują do kolejnej rundy. "Chyba", ponieważ już nawet potegi z Gruzji, Litwy itd potrafiły nasze "potegi" pokonać. Także:

16 lipca
20:45  Legia Warszawa - St. Patricks (moje typy 1:0)

         A już 17 lipca (jutro) o 18 rozpocznie mecz u siebie Ruch Chorzów z FC Vaduz. Ruch mnie nie przekonuje w meczach towarzyskich, takze mam tylko nadzieję, nie pewność, że przejdą tą przeszkodę. O tej samej godzinie Lech Poznań zagra na wyjeździe z estońską drużyną Kalju. Tu nie powinno być niespodzianek i spokojnie Poznaniacy powinni wygrać. Natomiast drużyna do której mam największy sentyment za poprzedni sezon, czyli Zawisza Bydgoszcz zagra z Zulte-Waregem z Belgii i to na wyjeździe. Mam nadzieję, że wywiozą stamtąd chociaż remis, co byłoby dużym sukcesem.

17 lipca
18:00 Ruch Chorzów - Vaduz (2:0)
18:00 Kalju - Lech Poznań (0:3)
20:00 Zulte Waregem - Zawisza Bydgoszcz (2:1)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz