MIX

Get your dropdown menu: profilki

czwartek, 9 października 2014

Droga do Francuskiego EURO 2 ......

               No i powracam ja po dłuuuuuugiej nieobecnosci, a wraz ze mną 2 kolejka el. EURO 2016. Dzisiaj pierwsze mecze, a na pierwszy rzut mecze z grupy C:
Białoruś - Ukraina
Macedonia - Luksemburg
Słowacja - Hiszpania

Dwa pierwsze mecze to dla mnie całkowita zagadka, zarówno Białoruś moze ograć Ukraine w co nie wierzę i obstawiałbym tutaj na remis, a także Luksemburg gładko nie odda zwycięstwa. Sprawa Słowacji jest raczej przesądzona i Hiszpanie z kompletem zwyciestw wciaż będą liderami.
            Kolejne mecze dzisiejsze rozegrają reprezentacje z grupy E:

Anglia - San Marino
Litwa - Estonia
Słowenia - Szwajcaria

W tym wypadku raczej gospodarze zostawią u siebie 3 punkty, jedynie Słowenia moze je u siebie stracić. Dzisiaj gra jeszcze grupa G z moim zdaniem najlepszą parą dzisiejszego dnia:

Szwecja - Rosja
Lichtenstein - Czarnogóra
Mołdawia - Austria

Szwecja bez Zlatana.... cieżko mi sobie jej wyobrazić, ale nie sam Zlatan w Szwecji gra, Rosja za to ostatnio wysoko wygrała z mało wymagającym rywalem. Ja jednak uważam, że Szwecja nieznacznie ogra naszych sąsiadów. Czarnogórcy wygrają z Lichtensteinem, natomiast Mołdawia jak jeden punkt zdobędzie to powinna się cieszyć ;)

            W piątek grają grupy A, B i H, z czego najlepiej zapowiada się rywalizacja w pierwszej grupie, gdzie faworyci Holendrzy nie zdobyli jeszcze punktu a wraz z nimi takze Turcy. Pierwsi z Kazachami powinni spokojnie 3 punkty zgarnąć, natomiast gorzej przedstawia się sytuacja Turcji, która gra u siebie ale z ..... Czechami, którzy ograli w pierwszej kolejce Holendrów. W pozostałych grupach nie ma wielkich "hiciorów", takze powinni wygrać faworyci, powtarzam.... POWINNI :D

           Sobota, taaa sobota, na ten dzień my Polacy czekamy. Dostaniemy baty, czy nas mile zaskoczą? Oto jest pytanie. Ja ciągle wierzę i wierzę i wierzę i moze w końcu to coś da. Plaga kontuzji u sąsiadów nam tylko pomaga w moze pierwszym zwycięstwie. No ale kto nie mówił, ze z grupy EURO 2012 też wyjdzie, a jak to wyszło to każdy wie. Ja mam nadzieję na jakieś 2:1. W pozostałych meczach zwycięstwa powinny odnieść: Szkocja (grupa D), Irlandia (D), Rumunia (F), Irlandia Płn. (F), Finlandia? (F), Serbia (I), Dania (I).


P.S. No i zobaczymy jak to się potoczy z tymi Niemcami. Moja 11 na Niemcy:

Szczęsny - (od lewej) Jędrzejczyk, Szukała, Glik, Piszczek - Krychowiak, Jodłowiec - Rybus/Grosicki, Mila, Kucharczyk - Lewandowski


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz