MIX

Get your dropdown menu: profilki

poniedziałek, 16 czerwca 2014

SKILLET - Rise (2013)

Skillet - Rise

Premiera: 25 czerwca 2013r.
Traclista (Posłuchaj):
1. "Rise"
2. "Sick of It"
3. "Good to Be Alive"
4. "Not Gonna Die"
5. "Circus for a Psycho"
6. "American Noise"
7. "Madness in Me"
8. "Salvation"
9. "Fire and Fury"
10. "My Religion"
11. "Hard to Find"
12. "What I Believe"
13. "Battle Cry"
14. "Everything Goes Black"
15. "Freakshow"

      Jak dla mnie znakomita płyta, praktycznie każdy kawałek wpadł mi w ucho i słucham tej płyty i słucham i nasłuchać się nie mogę. Ogólnie płyta spokojna, melancholijna wręcz. Ale jak dla mnie jest świetna. Nie będę pisał jakie kawałki mi się podobały, bo będzie ich dużo, natomiast słabo wypadły w moim odczuciu -2, 5, 7 oraz 15.

Ocena: 8.5/10

1 komentarz:

  1. Skillet to dla mnie "Comatose", męczyłem en album strasznie swojego czasu i jest u mnie wysoko jeżeli chodzi o modern/alternative rock choć aktualnie gust mi się zmienił trochę i obecnie badam inne rejony muzyczne.
    Z "Rise" słyszałem zdaje się singiel (nie pamiętam już tytułu) i mnie nie porwał, bardzo średni jak na tę kapelę. Ale może uda mi się zrobić drugie podejście do tej płyty.

    OdpowiedzUsuń